Livrare rapidă Livram produsele rapid, prin curier / flota proprie, în toată țara, a 2-a zi lucrătoare.
Instalare și mentenanță Reteaua de instalatori FILTRO® te poate ajuta cu instalarea sau mentenanța.
Alerte smart Stai fără grija! Te atenționăm noi când trebuie să înlocuiești cartușele.
Economic și comod Pe lângă faptul că este mult mai comod, cu FILTRO® faci și economie de bani.
Categorii
  • Service si mentenanta filtre de apa, InstalaDor SERVICE, la sediul nostru, sisteme clasice, osmoza inversa, valva automata

    Serviciu de reparare si mentenanta pentru filtre de apa clasice, filtre inline, sisteme cu osmoza inversa sau valve de comanda automate pentru statii dedurizare. Serviciul este valabil pentru trimiterea produsului la sediul nostru.
    Citește mai mult

    150 lei
    Livrare gratuită peste 599 lei sau cost unic 19 lei.
    Serviciu

    Vei fi contactat de un tehnician dupa plasarea comenzii.

    Garantat de FILTRO
    Cod produs: INSTALADOR-SERVICE | ID: 2365 | Categorii: InstalaDor

    Descriere

    Conditii de efectuare a serviciului de service si mentenanta.

    Termenul de service este de 1-3 zile lucratoare calculat de la data la care am intrat in posesia echipamentului si a tuturor detaliilor (probleme, cerinte, etc). Acest serviciu va ofera constatarea si repararea unui defect, inlocuirea consumabilelor si igenizarea sistemelor de filtrare.

    Service la sediul nostru: Echipamentul se poate aduce personal la sediul nostru sau se poate trimite prin curier.

    Deplasare la sediul clientului: Daca se doreste constatarea, repararea (daca este posibil) si mentenanta unui sistem la sediul clientului acestui pret se va adauga un cost suplimentar de deplasare de 80 lei.

    Serviciul de reparare si mentenanta nu include consumabilele si piesele de inlocuit in cazul reparatiei. Acest serviciu include verificarea si constatarea defectului, propunerea de reparatie (in cazul in care se poate repara) si propunerea de cost estimativ al pieselor de inlocuit/reparat.

    Nota: suntem specializati in repararea si mentenanta echipamentelor de la producatorii FILTRO, Ecosoft, Aquafilter, Clack, AquaMax, BWT. In afara acestor producatori, putem repara orice sistem de osmoza inversa clasica, dar si unele sisteme care contin circuite electrice si pompe de presiune. In afara echipamentelor produse de catre producatorii enumerati, nu putem garanta reparatia si vom face tot posibilul pentru a va ajuta. In cazul in care reparatia nu se poate efectua, se va returna suma achitata, mai putin costul de 50 de lei de constatare.

    Serviciul de reparare si mentenanta:

    • Receptionarea produsului de la client (personal sau prin curier)
    • Intrarea in service pentru a constata defectul reclamat
    • Inlocuirea consumabilelor sau pieselor defecte.
    • Igenizarea sistemului si a componentelor.
    • Verificarea etanseitatii si inlocuirea garniturilor/mufelor/furtunelor daca exista scurgeri.
    • Verificarea functionarii optime si a calitatii apei.
    • Pregatirea produsului pentru predare/livrare.

    Instalarea se va face respectand legislatia in domeniu, normele de bune practici si siguranta punctului de instalare si a membrilor echipei de instalare (nu se vor efectua lucrari care au un risc mare de a provoca daune materiale sau fizice).

    Lucrarile care necesita componente speciale, care nu se afla in stocul nostru se vor comanda (daca este posibil) de la furnizori si echipamentul se va repara/preda dupa primirea pieselor comandate. Costul pieselor si al consumabilelor va fi comunicat catre client si va fi achitat de catre acesta.

    Preturile includ TVA. Cuponul este valabil maxim 3 luni.

    Nu sunt incluse in serviciul standard: consumabile, piese sau accesorii. Reparatii de placa electrica sau alte componente sensibile.

    Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari ale echipamentului in cazul in care acesta este vechi si componentele sunt casante/uzate.

    In cazul contractelor de prestari servicii incheiate cu noi, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat online sau telefonic, consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.

    Orice reclamatie privind calitatea/intarzierea serviciului de montaj se poate face prin email. Adresa oficiala o regasiti in pagina de contact.

    Achizitionarea serviciului de service si mentenanta a sistemelor de filtrare apa presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a instalarii. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre PureTECH Solutions SRL si a subcontractorilor acestora in vederea executarii prestatiilor contractate. Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

    * Pentru a beneficia de garantie, sistemele de filtrare apa trebuie instalate de catre profesionisti / firme autorizate pentru aceste activitati conform certificatului de garantie oferit de producator/vanzatori sau in urma achizitiei serviciului de instalare de la noi.

    Specificații

    Caracteristici generale

    Garanţie 24 luni

    Recenzii (0)

    0 din 5


    • 5 stele
      0%
      0 recenzii
    • 4 stele
      0%
      0 recenzii
    • 3 stele
      0%
      0 recenzii
    • 2 stele
      0%
      0 recenzii
    • 1 stea  
      0%
      0 recenzii

    Cumpărate împreună

    Alți clienți care au cumpărat produsul de mai sus au adăugat în coș și aceste produse.